فروشگاه اینترنتی فروش لوازم و تجهیزات کافه

فروشگاه اینترنتی فروش لوازم و تجهیزات کافه

یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور در صنعت هُرِکا

فروشگاه آنلاین کافی شاپ

فروشگاه اینترنتی کافی شاپ

بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات کافی شاپ و رستوران

“فروشگاه کافی شاپ” یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود در صنعت هُرِکا دارد.

در “فروشگاه اینترنتی کافی شاپ” سعی گردیده تمام مزیت های ممکن شامل خرید با بهترین قیمت ممکن، دسترسی به تنوع کاملی از محصولات، تحویل سریع و بموقع، خدمات قبل و پس از فروش و …برای مشتریان فراهم گردد تا آنان با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان ممکن در کافی شاپ، رستوران، منزل و یا محل کار خود تحویل گیرند.

در کافی شاپ مشتریان به بیش از ده هزار قلم کالا در دسته های لوازم خانگی، لوازم کافی شاپ و رستوران، لوازم دیجیتال کافی شاپ و رستوران، تجهیزات کافی شاپ و رستوران، مواد اولیه و مصرفی کافی شاپ و رستوران، اکسسوری کافی شاپ و رستوران، مبلمان کافی شاپ و رستوران، لوازم دکوری کافی شاپ و رستوران، میز و صندلی کافی شاپ و رستوران و …، همگی از برندهای معتبر و شناخته شده دنیا و با گارانتی “هلدینگ آرگو” دسترسی دارند.

فروشگاه کافی شاپ تنها فروشگاه اینترنتی در کشور می باشد که قیمتهای خود را حتی تا ۱۰ روز پس از خرید، گارانتی می کند و در صورت ارائه مستندات، در کمتر از ۲ ساعت وجه مازاد را به حساب مشتریان خود باز می گرداند.

انواع لوازم و تجهیزات کافی شاپ و رستوران ، لوازم سرو و پذیرایی  ، انواع دستگاه های آسیاب و اسپرسو ساز های صنعتی و کافی شاپی بیشترین متقاضی را در “فروشگاه آنلاین کافی شاپ” دارد.

فروشگاه آنلاین کافی شاپ با گستره‌ای از کالاهای متنوع در زمینه ی کافی شاپ برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است .

فروشگاه کافی شاپ با ربع قرن تجربه در زمینه واردات و فروش قهوه ، لوازم و تجهیزات کافی شاپ در فضای حقیقی با راه اندازی فروشگاه آنلاین گام جدیدی در ارائه خدمات بهتر به صنعت قهوه و کافی شاپ برداشته که به لطف شما عزیزان در این راه نیز توانسته نظر مخاطبین خود را به خوبی جلب کنند .

کافی شاپ مرجعی برای ارایه تجهیزات کافی شاپ شامل لوازم، مواد اولیه، ظروف، نرم افزارهای فروش، پیجرهای فراخوان گارسون و مشتری می باشد.  هم چنین انواع نوشیدنی ها، انواع قهوه، محصولات غذایی و … در این سایت ارایه می شود.

ما می کوشیم تا باکیفیت ترین کالاها را مستقیم به مصرف کننده ارائه کنیم و امکان خرید آسان و بی واسطه را برای مشتریانمان فراهم کنیم.

»»» آدرس فروشگاه : Shop.coffeeeshop.com


مطالب مرتبط :

– آموزش قهوه ، باریستا و مدیریت کافی شاپ

– آموزش تخصصی لاته آرت – طراحی روی قهوه

– آموزش تخصصی صبحانه

– آموزش تخصصی قهوه های دمی | موج سوم

– دوره ی آشپزی تخصصی فست فود و پیتزا – ایتالیایی و آمریکایی

– آموزش تخصصی نوشیدنی های سرد | میکسولوژی مولکولی

– آموزش تخصصی رُست قهوه – برشته کاری قهوه

– آموزش تخصصی کیک و شیرینی کافی شاپی – آموزش شیرینی پزی

– آموزش تخصصی مدیریت کسب و کار کافه و رستوران

– دوره آمادگی جهت شرکت در مسابقات قهوه ، باریستا و لاته آرت

– دوره تخصصی باریستا خانگی

– دوره تخصصی آموزش آبمیوه و بستنی

– آموزش خصوصی قهوه، باریستا و مدیریت کافی شاپ در محیط واقعی کافی شاپ

با کلیک رو عکس زیر نمونه ویدیوهای آموزشی را در کانال آپارت ما مشاهده نمایید

کافی شاپ | اولین سایت معرفی رستوران ها و کافی شاپ های ایران


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image